zaterdag 13 juli 2013

Vintage Tag

Vintage Tag!

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige Tag/label.
Doet me goed en lees ze met plezier.

Ik vind een tag maken heel erg leuk om te doen. Dus ik twijfelde: wat zal ik doen, nog één of een kaart. De doorslag gaf  hobbyhome want daar werd een Tag gevraagd als uitdaging. Dus weer aan de slag met een Tag. En eerlijk gezegd vind ik deze mooier geworden dan de eerste Tag.
We zijn heerlijk in Frankrijk op vakantie geweest zoals de meeste al weten van jullie. Ach om in die sfeer te blijven heb ik gekozen om een tag te maken over Parijs.
 
 
Als de Tag plat op tafel ligt krijg ik niet geheel dezelfde kleur. Dit een paar keer geprobeerd maar het blijft anders. Tja het is maar een huis, tuin en keuken fototoestel dat niet erg jong is.
 
Deze kaart laat ik mee doen bij WLVC Challenge # 6 met als thema: creatie waarin terug te vinden is landen/vakantie/vakantiegevoel.
En bij Hobbyhome challenge Tag door Diana met als thema maak een Tag.
Ook laat ik de kaart meedoen bij Creapaleis challenge juli/augustus  met als thema; alles mag.
 En bij AnMaCreatief challenge #22 met als thema; stansen.
 
Gebruikte materialen:
Vintage knipvel van studiolight SFAPSL 1238 en de 1233,
MarianneD mallen; CR1220, LR0273, LR0197,
Joy! mallen; 6003/1002, 6002/0148, 6002/0141 (letters)
Designpapier van Marianne PK 9083. stempels van Marianne CS0879,
verder bloemen, kant, lint, houten vlinders, plakparels, distress inkt, bazill papier basic en craft,
distresser voor de buitenste tag gebruikt en de binnenste tag met foto schaar bewerkt zo ook het plaatje,
en weer dat leuke frantage embossing poeder toegepast; aged silver.
hier nog een close up foto van.

Vele foto's dit keer. Ben benieuwd wat jullie van deze Tag vinden.
Verder wens ik iedereen een zonnig weekend  (hier is inmiddels de zon gekomen).
Diegene die nog met vakantie gaan wens ik een fijne vakantie toe!
 
Liefs Anita
 
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm superrrr!! Wat veel te bekijken en wat mooi bij elkaar gezocht allemaal.
    Leuk dat je met deze tag meedoet aan de challenge bij WLVC.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, Prachtige tag is dit weer geworden. Ik ben ook bezig met een franse mannenkaart. Je zal de kaart binnenkort wel zien. Leuk onderwerp. Jij hebt de tag erg mooi gemaakt. Leuke details. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Prachtige tag heb je gemaakt, helemaal voldaan aan de challenge en..erg leuk dat je weer meedoet bij WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw naamgenootje wat heb je een schitterende tag gemaakt, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tag Anita. Er is zoveel op te zien, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita een schitterende tag heb je gemaakt zeg! En de foto's zijn goed te zien hoor, ook de mooie kleuren! En Parijs is super leuk! en goed dat je nog in de vakantie sfeer zit, daarom is dit ook zo gaaf geworden. En hier schijnt gelukkig ook weer heerlijk de zon, en zit ik nog lekker buiten. Fijne zondag en Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Ik vind het weer een prachtige tag .super veel moois weer op te zien .
    Enne gezellig dat je meedoet met de Challenge van het Hobby Home blog .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je label is prachtig zeg, en zoveel op te zien.
    Hele mooie uitvoering van dit thema.
    Lieve groetjes van An,en gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,ik heb je tag lekker zitten bestuderen en ik vind het een plaatje.Heel leuk samengesteld met diverse mallen en materialen en hij geeft echt een frans sfeertje weer,knap gedaan,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige afbeeldingen en mooie versiersels!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig gedaan je tag Anita......mooi gebruik gemaakt van je stansjes en super gecombineerd met de plaatjes. Een prachrig geheel! Fijn dat je weer meedoet bij WLVC en graag tot de volgende keer. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh Anita, ik lig achter met het bloggen en ik moet zeggen dat dit tot resultaat heeft dat ik hier van alles heb gemist! Natuurlijk heb ik alles even gelezen en bekeken en ik moet zeggen dat het de moeite weer waard was...je Hexagonkaartje, je tag, prachtige mannenkaart en nog een prijs gewonnen, helemaal super! En dan deze geweldige mooie tag...je hebt hem prachtig aangekleed met je Franse vintage en je liefde voor Frankrijk! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige tag Anita! Wat heb je er veel leuks op verwerkt, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Anita, be ook even bij jou gaan kijken. Mooie kaarten maak je ook veel tags. Ik ben volger geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke tag heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige tag. Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen