donderdag 29 augustus 2013

Matroos Edwin

Hallo Allemaal,

Wat een heerlijk weertje! Genieten is dat.

Graag heet ik Wilma van harte welkom als nieuwe volger, leuk dat je mij gevonden heb!

Dan nu over op mijn kaart. Eindelijk een mannen Kaart!!! Heb er zo'n moeite mee. Maar ach wat een mooi papier van Maja Design.
Wat details: Een bedeltje bij de twee ankertjes, die heb ik aan het jute geknoopt. Een leuke vuurtoren er achter, wat schelpen. Rechts boven een leuke stempel en touw gerafeld. De randen heb ik beïnkt met distress inkt.


 

Ik wil deze kaart mee laten doen bij TFMC challenge #23 Zon, zee en strand!!!
Kan niet missen zou ik zeggen.
Ook wil ik hem mee laten doen bij YMAM challenge #17 alles mag.
En bij Crealing challenge augustus "vakantie"
En bij DCZ challenge #31 alles mag.
 
Dankjewel voor de lieve berichtjes op mijn vorige posten.
 Lees ze met plezier.
 
Liefs Anita


24 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd Anita zou je niet zeggen dat jij moeite hebt met mannenkaartjes, want ik vind dit kaartje SUPERSSSS met hele MOOIE details.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte mannen kaart heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft altijd lastig een mannenkaart maken.
    Maar hij is toch wel leuk geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Het is je prima gelukt, om een hele mooie mannenkaart te maken, superleuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, Wat een prachtige kaart. Leuke kleuren heb je gebruikt. Mooie materialen. Ja het weer is heerlijk. Wij zijn net terug van een dagje fietsen Heerlijk nog in een hemdje. Hier krijg ik geen genoeg van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw naamgenootje wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal top, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige mannenkaart Anita. Ik vind ze ook altijd lastig om te maken, maar de jouwe is heel goed gelukt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Anita, wat een gave kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig mannenkaartje,en als ze dan een boot hebben of
    modelboten is het helemaal prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schatje en dat is het echt, wat een leuke kleuren papier en Edwin heb je prachtig ingekleurd Anita.
    Héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een hele mooie mannenkaart Anita, ik vind deze ook altijd lastig om te maken, maak het liefste allemaal rose, zoete kaarten haha maar dat kan natuurlijk niet want niet iedereen houdt daarvan.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita

    Dank je wel voor je lieve ontvangst. Ik vind je mannenkaart superleuk, ik heb zelf ook altijd wat moeite met mannenkaarten.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anita, wat leuk dat je zo enthousiast over mijn creatie bent dat je volger bent geworden op mijn blog, dat vroeg natuurlijk om een tegenbezoek. En ik ben gelijk ook enthousiast bij jou geland hoor. Heerlijk al die mooie inspiratie bij jou. Dus gelijk ook bij jou volger geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan YMAM.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Ik ben gelijk naar jouw blog gegaan en dat is zeker de moeite waard jij maakt ook prachtige kaarten.

    Veel liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke mannenkaart heb je gemaakt en dan schrijf je dat je er moeite mee hebt, echt niet te zien hoor. Prachtig gedaan.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo te zien heb je er toch geen moeite mee met mannen
    kaarten, want deze is echt geweldig super goed gelukt ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,

    Wat een stoer Edwin kaartje heb je gemaakt. Je hebt Edwin heel mooi ingekleurd en heel mooi afgewerkt!

    Geniet van je weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita, Ik ben een beetje achter met bloggen,hihi. Maar ben ook zo gezellig donderdag naar de beurs in Zwolle geweest en mijn zus werd gister 60 jaar, dus twee beetjes uithuizig, hihi. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!
    Want mannen kaarten maken blijft een vak apart.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita

    Nou ik vind hem weer erg goed gelukt hoor je mannenkaart .
    een hoop moois weer op te zien .En zeker leuk papier .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plaatje van een kaart zeg. Leuk dat je mee doet met de challenge bij Crealing. Succes! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen