dinsdag 24 september 2013

Herfst

Hallo Blogdinnen,

Ja daar ben ik eindelijk weer.

Allereerst wil ik Aukje van harte welkom heten als nieuwe volger van mijn blog. Leuk dat je mij ook wilt volgen.

Ik heb een herfst Easel kaart gemaakt.

Ik heb voor het eerst een grote bloem geprobeerd van hand geschept papier.
Ik heb hiervoor papier gebruikt van Marianne Design, RB2219.
De bloem is gemaakt van de mal CR1204 ook van MD
Deze is driedelig en heb ik twee keer uit gedraaid dus dan heb je zes delen. 
Deze nat gespoten met een planten spuit en beïnkt met distress inkt de kleur tea dry.
Daarna goed gevormd en met een heattool droog geblazen.
 En in het hart van de bloem meeldraadjes geplakt.
Niet onaardig voor de eerste keer toch?
Ik zag er tegen op, maar dat gaat echt goed! Ga ik zeker vaker doen, leuk!
Al doende leert men, toch!?
De bloem geplakt op herfst blaadjes.
 
Dit is het resultaat van dichtbij.
 
Ik heb twee labeltjes erbij gemaakt, de linkse spreekt wel voor zich.
Bij de rechtse label heb ik vintage lint en een bedeltje als extra er bij aan gemaakt.
De labeltjes zijn de enige malletje wat ik niet van Md gebruikt heb maar van Nellie Snellen.
 
Een foto zonder de labeltjes erop.
 
De gebruikte materialen van Marianne Design. En een snoesje knipvel  3DHM007
 
Verder distress inkt Walnut stain gebruikt om de embossing te "bruinen".
Overige materialen; kleine herfst blaadjes, plakparel, bloemen, kant, vintage lint,
 bedeltje, touw en Card stock papier.
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
- Marianne Design #87 creatie met herfstkleuren, 2 MD artikelen en 2 labels.
- Marianne Design Divas # september Anything goes.
- Just a Note # 14 Bingo ik heb de twee rijtjes Embossing, herfstblad, lint/kant en bruin, herfstblad,  stempel gebruikt.
- Hobbynu #29 herfst.
- GeKi #8 Easel kaart
 
Hopelijk vinden jullie mijn creatie weer mooi. Ik lees de berichten graag.
Ik probeer vanavond nog een blog rondje te maken.
 
Bedankt steeds weer voor de  lieve reacties!!
 
Liefs Anita



27 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende herfstkaart heb je gemaakt naamgenootje, ik vind hem prachtig, zo mooi met al die details erop, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat een super herfst kaart een hoop leuks erop .
    En je grote bloem is prachtig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een herfstkaart Anita.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt!
    Wat een leuke blaadjesmallen heb je gebruikt en de bloem erop vind ik heel mooi!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie easelcard...Leuke details.
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Just a Note,

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita

    Nou die bloem maken is je uitstekend gelukt, hij is mooi. Je kaart trouwens ook, wat een gedurfde kleurencombinatie maar wel mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je prachtig gemaakt Anita. Leuke kleurencombinatie en mooie mallen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje,echt herfst.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,

    Wat heb jij een super herfstkaart gemaakt!!! Prachtige kleuren, mallen en details, toppie!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Je hebt je heerlijk uitgeleefd volgens mij!!! Er zijn weer zoveel prachtige dingen op te zien, en hele mooie labels er bij en een herfst Snoes, en ook zag ik nog paddenstoelen papier, het is weer genieten bij je!!!
    Fijne avond en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende herfstkaart heb je gemaakt Anita.
    Leuk met de labeltjes zo.
    Leuk ook dat je meedoet met onze challenge.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Anita.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Anita. De bloem is ook super goed gelukt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh Anita, wat ziet dit er prachtig uit!! Mooi hoor, je kleurtjes, je mallen, je details en de schitterende bloem, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedenavond Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creatie en super gedaan met die mooie herfstkleuren!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita. Wat heb je een mallen gecombineerd. Wat een prachtig effect. Het snoesje is leuk. Je bloemen zijn erg mooi geworden. Leuke easel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op een easelkaartje kun je altijd zoveel "kwijt" en dat is je heel GOED gelukt Anita.....heel MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sapperdeflap, wat een mooie kleurrijke herfstkaart is dit geworden zeg. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt, Anita.
    Echt herfst.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Het is echt herfst op je kaartje de bladeren zijn al lekker gevallen, snoesje geniet er ook van. De bloem is je goed gelukt zeg soms moet je het gewoon proberen en zeg je achteraf zo moeilijk is het helemaal niet. Het kaartje mag er zijn hoor erg leuk.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Je kaart is erg leuk geworden en je bloem is echt super.
    Bedankt dat je meedoet bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke herfstkaart heb je gemaakt, ik vind je bloem bijzonder mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart. mooie kleuren en leuke details echt herfst.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt! Mooi met de tags en alles in mooie kleurtjes.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. In één woord, PRACHTIG. Gefeliciteerd met het winnen van de mooiste kaart. Echt verdiend hoor!!
    Groetjes
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen