donderdag 22 oktober 2015

Herfst

 
Hallo Allemaal
 
Dankjewel voor jullie lieve berichten.
Het was toch een nachtje verblijven in het ziekenhuis.
Dat was het verstandigste en volgens protocol.
Slapen ho maar, lukt me echt niet in het ziekenhuis.
Maar wat heerlijk om weer thuis te zijn,
  blij met mijn eigen bed.
Ik heb wel veel pijn aan mijn wond.
Ik heb dan ook een dubbel
portie: hechtingen en krammen.
Omdat ze weinig huid hadden en anders teveel gaapte.
Ze hebben er flink aan moeten trekken,
en dit veroorzaakt veel pijn.
Volgende week mogen de 6 krammen eruit.
En weer later de draden, 
 heel misschien moet dat in twee keer.
 
Ik zie niet zoveel reacties staan bij me vorige bericht.
Vakantie tijd? Volgende week hebben we hier ook herfstvakantie.
Of .....tja, ik reageer zelf minimaal tot niets,
waardoor ik ook minder reacties krijg.
Ik neem het jullie niet kwalijk, ik begrijp het.
Het moet van twee kanten komen....
Sorry, hopelijk kan ik dit over een paar weken goed maken.
Maar kan niets beloven.
 
Voordat ik naar het ziekenhuis ging heb ik nog twee kaarten gemaakt.
Waarvan ik er nu eentje van laat zien.
 
Ik heb deze gemaakt volgens de sketch bij Noor! design
Een erg leuk patroon, wat ik zeker vaker ga gebruiken.
Ik heb er een herfst kaart van gemaakt.
Had nog een mooi plaatje met hertjes erop liggen van Gerda.
Daar wilde ik nog zo graag iets mee maken.
Gelukt!
 
 
De kaart even plat gelegd voor de foto.
 
 Ik heb verschillende producten van Joy! gebruikt.
Ik zal ze even benoemen;
tekst stempel 6410/0317
paddenstoel randje mal 6002/0317
designpapier 6011/0309
randmal (zijkant) 6002/0357
De mal onder het plaatje 6002/0358
De blaadjes en eikeltjes zijn van MD
LR0373 en de LR0255.
Verder een roest bruin skelet blad, burlap cord, bedeltje
en distress inkt gebruikt.
 
Graag wil ik met deze kaart meedoen bij:
- Noor! Design volgens sketch
- K&K #28 herfst/Halloween
- KIC #70 herfst
- De Egel #10 herfst kleuren
- AnMaCreatief #49 herfst
- Anreda #sept/okt twee dezelfde eikelblaadjes en twee strikjes.
twee keer de randmal.
- Scrap&Craft #14 colours of autum
 
Dankjewel voor jullie tijd en bezoekje.
Liefs Anita


45 opmerkingen:

  1. Schitterende herfstkaart en wat een leuk model!
    Fijn dat je weer thuis bent!
    Thuis slaap je het allerbeste dat vind iedereen.
    Nu maar hopen dat de wond gaat herstellen ik wens je veel sterkte en beterschap toe.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je toch weer gemaakt, Anita.
    Fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Home Sweet Home Anita en nu rustig de tijd nemen om te herstellen...
    Je kaartje is prachtig, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart Anita. Mooi plaatje, mooie details, kleuren en model. Fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk wordt de pijn gauw minder erg. Misschien helpt het als de krammen er uit zijn, dan trekt het misschien al minder? Sterkte!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziekenhuis en slapen die 2 horen niet bij elkaar Anita. Ook ik kom daar altijd bekaf vandaan en net als jij dolblij als ik weer in mijn eigen bed kon gaan liggen!!! Ik duim dat het vanaf nu echt alleen maar goed met je zal gaan, is nu wel mooi geweest! Je kaart is beeldig, zag vanmiddag ook dat patroon maar ben zelf niet zo goed in bijzondere modelletjes hihi. Dat je weinig hoort ligt wellicht aan Blogger. Ik heb gisteren om 9 uur een kaart gepost en had om 1300 uur nog niet een reactie...........stond hij bij niemand op de leeslijst ontdekte ik later dus Blogger doet weer gek !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Prachtig plaatje. Heel veel betetschap. Groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi herfstkaartje Anita...prachtig modelletje is dat...
    en ik had h=je vorig berichtje gemist en ook je mooi halloweenkaartje...en daarbij nu gelezen hersteloperatie heb moeten ondergaan...Hopelijk gaat het genezingsproces nu beter verlopen...en zeker nu je weer thuis bent ...Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer thuis bent, hopelijk nu echt weer helemaal (en snel) aan de beterhand!
    toffe herfstkaart heb je gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    dat klinkt allemaal behoorlijk pijn, hoop voor jou, dat de wond nu echt dicht gaat groeien en dat de krammen en hechtingen dat bevorderen..
    Ik vind je herfstkaart een plaatje, ik heb de maten van het patroon ook klaar liggen, maar dat snijden is voor mij een hele klus..
    Sterkte en beterschap,
    groetjes,
    Áns

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende herfstkaart Anita, prachtige kleurencombinatie.
    Ik hoop voor jou dat je nu snel opknapt, en je eigen bed zal zeker helpen.
    Je halloweenkaart hieronder had ik even gemist, wat een ontzettend leuk geheel: het model, angelwire (leuk om weer eens te zien), mooie stansen en lief heksje.
    Beterschap en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart Anita! Doe rustig aan zodat je goed kan herstellen hoor! Groetjes en snel beterschap! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita, gelukkig weer fijn thuis. Ik hoop dat al die krammen en hechtingen hun werk doen en de wond nu eens netjes geneest. Je herfstkaart is prachtig, een heel mooi model en mooie details. Je Halloween creatie is echt gaaf gemaakt. Wat ziet dat er leuk uit.
    Lieve groetjes en heel veel beterschap Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, het zit je niet mee, veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst, neem hiervoor de tijd,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een erg leuke kaart zowel de uitwerking als het model vind ik geweldig!! En hou je taai meid, heel veel beterschap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart heel mooi model
    ook veel sterkte en veel beterschap liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en wat een superlief plaatje met de hertjes!
    Ik wens je een voorspoedig herstel!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 Prachtige kaarten en beterschap ☺
    Groetjesj, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Anita!!! Het dit model laatst ook gemaakt vond het ook een leuk model ga het zeker ook meer maken.
    Beterschap neem er de tijd voor om goed te herstellen
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie herfstkaart Anita ik wil het modelletje ook nog gaan maken. Ik wens je een voorspoedig herstel.
    Groetjes EllieM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    ik las dat je weer geopereerd moest worden en ik had geen kaartje meer...en inderdaad vakantie (en weg). Nu even vanaf de hotelkamer een paar blogs langs waaronder de jouwe. Je kaart is echt een plaatje! Prachtig gedaan, met paddenstoelen en in herfstkleuen. Dank je voor het meedoen bij K&K en de Egel. Ik vergeet je niet hoor, ook al mis je misschien wat reacties van mij. Gewoon druk...
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww prachtig Anita, schitterende herfstkleuren, een heel mooi plaatje en een heel leuk model, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart!!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie herfstkaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  24. Succes met je krammen hoor, wat zal je blij zijn als ze eruit mogen .... en nu maar duimen dat het goed is.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Zo'n leuk model en mooi met de randen aan de zijkant ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat het weer achter de rug is. Ik hoop dat de pijn snel afneemt. Je kaart is heel erg mooi geworden. Heb dit model ook aangevraagd. Nu nog tijd vinden om er mee aan de slag te gaan. Ik merk ook wel dat de reacties minder worden. Denk dat iedereen heel druk is. (Ben ik zelf tenminste wel en dan komt er toch minder van bloggen)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hop dat het gauw weer goed met je gaat Anita! Veel sterkte!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoop echt dat je gauw beter met je gaat en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je minder op anderen reageert. Als mensen dat niet begrijpen is dat een gemis voor hun.
    Doe jij er maar alles aan om weer snel beter te worden. Dat is wat ik jou zo van harte gun.

    Nou heb ik zo veel geschreven maar niet eens iets over je mooie kaart.
    Hij is schitterend Anita, heel mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige herfstkaart.
    Gaaf met al die paddenstoeltjes.
    Het kaartmodel ook erg leuk.
    Super de super.
    Van harte beterschap Anita.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend herfstkaartje heb je gemaakt Anita - supermooi is dat modelletje en je hebt hem supermooi aangekleed - toppertje!
    Hopelijk gaat alles nu definitief de goeie kant uit - sterkte ermee.
    Gewoon aan jezelf denken hoor - dat reageren komt wel weer ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik wens je beterschap en hoop dat het nu de goede kant op gaat je kaartje is prachtig ik heb dit model ook gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige herfstkaart Anita! Heel mooi model en het plaatje is zo mooi! Je hebt er een heerlijk herfsttafereeltje van gemaakt en de borders zijn een mooie touch :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart, heel mooi uitgevoerd! Veel te bekijken ook. Ik wens je een voorspoedig herstel, het klinkt niet fijn, die wond.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oost, west, thuis best! Ik hoop dat je snel weer opknapt en de pijn snel minder wordt.
    Je kaartje is prachtig! Ik reageer ook niet elke dag hoor. Maar blijf wel bij je komen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Moooie herfstkaart,Anita.Leuk model.Heel veel beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een prachtige herfstkaart heb je gemaakt Anita
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie herfstkaart! Beterschap toegewenst.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtkaart! Je hebt echt herfst op dat leuke model gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze HERFSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Van harte beterschap!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi
    Je heb er een toppertjes van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jeetje je hebt wel wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Veel sterkte en ik hoop dat je nu lekker thuis kan verder herstellen en de wond dicht blijft.

    Mooie kaart leuk model en super mooi aangekleed.
    leuk al die paddenstoeltjes onder aan je kaart.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

  40. Och jee, ik heb je even gemist, en nu lees ik van je opname,
    hopelijk gaat het inmiddels toch al weer iets beter met je,
    is ook niet niks hoor....
    Je kaartje is iig weer prachtig ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuk model zeg en hoe mooi hoe je hem afgewerkt hebt. Leuk dat je met deze herfstuitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtig kaartje weer, gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan bij anmacreatief. Hoop dat je nu snel weer de oude bent. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart. Heel leuk gemaakt met alle paddestoelen. Ik had de kaart wel even. Gelukt! Maar gelukkig blijven ze Staan!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen