dinsdag 15 maart 2016

CAS kaart

Hallo allemaal
 
Vandaag kom ik met een CAS kaart.
Ik zag de tutorial bij Ger Janne
Ik zo nieuwsgierig als wat,
wilde het ook weleens uitproberen.
Kende geheel deze techniek nog niet.
Dus ik heb weer wat bij geleerd en
eindelijk weer eens een embossingfolder gebruikt.
Dus super bedankt Ger Janne!


Graag doe ik met deze kaart mee bij De Egel 
#15 gekozen voor CAS.
en bij Noor! U.K  #16 CAS
 
Morgen kom ik terug met weer een kaart.
Het is vandaag maar grauw en grijs.
Morgen schijnt de zon weer, vertelde ze op de radio.
Anders breng ik het morgen wel
via jullie beeldscherm van de computer etc.
Dus kom morgen weer gezellig langs.
 
 


27 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt. Ik had het ook al gezien, ik ga het vanavond proberen hihi.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ben ik ook mee bezig,maar zo moeilijk CAS en leuk...pppfftt. Goed gedaan hoor Anita!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die partiële embossing en je CASkaart is erg mooi met de lila/paarstinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je CAS kaart ziet er super uit Anita,
    leuk dat gedeeltelijke embossing, mooie bloem en tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh jouw kaartje is ook super mooi geworden QAnita....wat een prachtig deelembossing is het geworden...en daar die leuke kleurige bloem op PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie CAS kaart Anita! De embossing is goed gelukt en de paarse kleuren in de bloem zijn een mooie touch :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooi CAS kaart Anita.
    Goed gelukt hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie cas-kaart heb je gemaakt.
    wat leuk met de achtergrond-embossing
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is je prima gelukt Anita om een deel van de embossingfolder te gebruiken! Wat een prachtige CAS kaart heb je ermee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig gelukt Anita! Ik ga nog even stug door met oefenen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie cas kaart Anita.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt Anita. Mooie tekst heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor de uitdaging gemaakt. Mooi die bloem en een mooi tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie cas kaart Anita, ik gebruik ook niet heel vaak embossingfolders, maar het geeft toch altijd weer een heel mooi effect.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige CAS-kaart met een hele mooie tekst erop Anita.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart!! Ik vind het zo leuk dat je de uitdaging bent aangegaan om het gewoon eens te proberen. En je kaart is echt prachtig! Heel gaaf gedaan. Dank je wel en ook voor het meedoen bij de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Anita, Ben benieuwd wat we vandaag nog meer te zien krijgen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Anita en wat leuk want ik zie bij een aantal blogvriendinnen berichten die allemaal naar GerJanne's tut verwijzen. Geloof dat ik het ook eens ga proberen komende week ;-)
    Je hebt er in ieder geval een mooie CAS kaart van gemaakt :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Anita - supermooi en stijlvol gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Is je goed gelukt. Heel mooi cas kaartje. Groetjes Margo .

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is beautiful. The embossing looks gorgeous and love the flower.
    Thank you for sharing this with us at Noor Design UK.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen