vrijdag 10 maart 2017

Dat verdient een bloementje

Hallo Allemaal
 
Wat heb ik genoten van al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Dankjewel trouwe volgers.
Hopelijk kunnen we ook genieten van het heerlijke weer
dat ze voorspelt hebben dit weekend.
Om alvast in de sfeer te komen
 heb ik deze voorjaarskaart gemaakt om jullie te laten zien.
Nee dit keer geen paars hihi.
 
 
Het plaatje is van Syta.
Daar begon ik mee en al snel had ik mooi DP gevonden.
Deze heb ik al een paar jaar in huis en ooit gekocht bij de trekpleister.
Het is van Janneke Brinkman. Mijn moeder heeft daar heel mooi servies van.
Ik vind haar tekeningen erg mooi.
Vond het dp er perfect bij passen.
De bloemen heb ik zelf gemaakt uit een wit koffiefilter zakje.
Met de Vintage Flourishes mal van Joy! met nummer 6003/0066.
Voor diegene die willen weten hoe deze eruit zien effe googelen ;)
Iedere bloem bestaat uit vier delen.
Ik heb er voor de kleur twee kleuren distress inkt gebruikt.
Te weten: shabby shutters en tumbled glass.
De blaadjes gedept op de inkt kussen en daarna wat nat gemaakt en gekreukt.
De blaadjes met een tegenover gestelde pincet (noem ik het maar)
Tussen geklemd (anders worden je vingers echt te hot)
 en de heattool erop om te drogen.
Ik heb er blauwe en crèmige meeldraadjes in het hart vast gelijmd
met tacky gleu.
Wat veertjes en takjes eronder....
en de bloementoef is klaar.
Weer eens wat anders.
Het vlindertje is van DDBD (paper art)
De randen bewerkt met dezelfde kleuren distress inkt
en de distresser.
 
 
Ook heb ik er nog een labeltje tussen gestopt.
De tekst stempel is van MD (PL1523)
Een strik met brads eraan maakt het wel af.
Nog een doily met drie kleuren dew drops.
 
Bij vragen dan hoor ik het graag.
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
- AnMaCreatief #66 Bingo; blauw-lint/kant-bloemen
- Friendship #15 Blumen
- DCL #270 voorjaars kaart
-Creapaleis #voorjaar
- House of Cards # make a scene and/or colors
- Cards und More shop blog #10 anything goes with sentiments
- Creative Sketchy Girls #9 gebruik stanzen
- Fussy and fancy  #182 anything goes
- 2 Sisters on the blog #1 vrouwen kaart met een label
 
Dankjewel voor het langs komen
Fijn weekend
 
 


44 opmerkingen:

  1. Ik had je kaart al op fb gezien. Het is een schitterende kaart Anita. En hij past goed bij onze challenge bij 2 sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart. Ik zag hem net op fb en hoopte al dat je bij ons mee zou doen haha. Dus snel even op je blog gaan kijken....
    Bedankt dus voor je deelname.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net thuis en even het blog op...wouw Anita wat een schitterende kaart en prachtige kleuren en zelfgemaakte bloemetjes!
    Ik hoop toch zo dat we aankomende dagen dit voorjaars gevoel krijgen, het beloofd heel mooi weer te worden,fijn weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het plaatje is al prachtig. En dan het mooie achtergrondpapier en de lieve bloemetjes...helemaal af hoor!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En in het echt zo mooi! Deze blijft nog een hele poos staan....
      Dank je wel!

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart in deze voorjaarskleuren!
    Mooi papier en je bloemetjes zijn heel erg leuk geworden.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart, dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart Anita ! Heerlijk die mooie voorjaarskleuren leuk plaatje alles past perfect .
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg mooie lentekaart, Anita. En wat een prachtige bloementoef heb je erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtiggggg Anita en alles past heel mooi bij elkaar.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    je hebt prachtige bloemetjes gemaakt en ook je takjes uit China, passen er perfect bij..zijn mijn favoriete takjes..
    De kleuren op je kaart zijn super en een heel mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    dit is een heel mooi kaartje! De kleuren maken de kaart zo fijntjes! En je bloemen vind ik schitterend. Heb je er meteen een boel gemaakt? Ik hoop ook dat het een mooi weekend wordt. Vandaag al een wandeling gemaakt en morgen even naar Gerda's Hobbyshop.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren, Anita....heel fijntjes!
    Dank je wel voor het meedoen met de AnMaCreatief Bingo challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige lente kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart in prachtige kleuren! Ook je strikkaart en je bingo canvas zijn bjoeties!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woooow weer een prachtig lentekaartje Anita...zo mooi in deze zachte kleurtjes en die zelfgemaakte bloemen zijn ook prachtig...echt een BEAUTY!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, mooie kleuren en een heel mooi plaatje. Mooi die zelfgemaakte bloemen. Je paarse kaart is ook al zo'n plaatje, mooie vorm en alles past perfect.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart Anita ik vind de kleurencombi ook zo mooi gekozen en je zelfgemaakte bloemetjes zijn top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtuge kaart Anita. Mooie kleuren Combi . Veel leuke details. De bloemen zijn erg leuk gemaakt en een heel mooi plaatje van Syta. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een super mooi kaartje weer Anita ... Jouw bloemetjes zijn super gemaakt ! Prachtig van kleur ook ... Ik zou zeggen laat de lente maar komen ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gemaakt Anita, wat een mooie kleuren, mooi de bloemen, mooie details en een prachtig plaatje.
    Ik hoop je ooit nog eens met een borduurtje te zien hoor.
    de rust komt vanzelf wel weer terug.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een dot van een kaart Anita, prachtige zachte kleurtjes en beeldige bloemetjes!
    Fijn zonnig weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zachte kleurtjes op je kaartje Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kleuren en supermooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie combi van kleuren Anita, origineel gedaan hoor. Mooi plaatje en alles past gewoon. Super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh it's so chabby!! Thank for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita wat een geweldig mooi kaartje en in die fleurrige pastelkleurtje heel mooi !!

    hier is het al 3 dagen echt lente weer vandaag spreken ze van 16 graden zalig
    een mens herleeft
    hele fijne zondag en liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,

    Wat een prachtig kaart, heerlijk in die zachte tinten!

    Groetjes Ina


    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creatie en die kleuren zo fleurig en zacht , super mooi
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart in mooie zachte kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow, deine karte ist total edel. gefällt mir sehr gut. vorallem die federn unter den blümchen. toll...
    danke für deine teilnahme an der friendship challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart. Bloemen zijn heel mooi
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita
    Hier ben ik dan eindelijk op je blog hihihi en deze kaart is echt schitterend in deze mooie kleuren waar ik weg van ben maar ik ben ook weg van je bloemen........wat zijn die MOOI, de blaadjes komen denk ik uit China want die heb ik ook hihihi.
    Nog een heel fijn weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. schitterend kaartje Anita, prachtige kleuren dat blauw en groen, en zo mooi hoe je je bloemetjes gemaakt hebt!
    Fijn dat je van de partij was bij onze challenge. Hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij?!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart in geweldige kleurtjes! Wat een leuke manier om de bloemetjes te maken. Dat ga ik ook eens proberen!
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Eine zauberhafte Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Cards und More.
    LG Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. A very beautiful card; I appreciate all the fine details. A real treasure. Thanks for joining us at House of Cards

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Such a beautiful card! Thank you for joining Cards und more Shop blog challenge !
    DT Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige voorjaarskaart, heel sfeervol. Inmiddels hebben we al flink kunnen genieten van het zonnetje! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gorgeous card! Thanks for sharing with us at House of Cards!

    BeantwoordenVerwijderen